gwarancja 5 lat sensit

Materace Sensit wykonano z najwyższej jakości materiałów, z tego też względu wkład materaca objęto okresem gwarancyjnym na okres 5 lat. Należy pamiętać iż gwarancji nie podlegają uszkodzenia, które powstały w wyniku nieprawidłowego użytkowania materaca. Reklamacji podlegają natomiast ewentualne wady wynikające z niewłaściwego wykonania materaca, czy też takie, które powstały w przypadku prawidłowego użytkowania materaca. Aby zapoznać się ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania materaca Sensit zapraszamy do artykułu                                                                                                                         5 lat gwarancji sensit

 

gwarancja sensit

Materace Sensit transportowane są w formie rulonu i są zapakowane próżniowo w grubą, podwójną folię. W ten sposób staramy się zminimalizować uszkodzenia struktury materaca czy też pokrowca. W trakcie dostawy należy sprawdzić przy kierowcy, czy folia w którą zapakowany jest materac nie posiada ewentualnych uszkodzeń mechanicznych. Jeśli stwierdzono ewentualne uszkodzenia należy wraz z kierowcą sporządzić protokół uszkodzeń oraz skontaktować się z obsługą naszego sklepu, która poinstruuje o dalszym postępowaniu. Kontakt


gwarancja sensit


Jak wspomniano wcześniej, materac należy użytkować w sposób prawidłowy. W związku z tym odrzucane będą reklamacje, gdzie wady powstały w przypadku: 

Zmoczenia lub zabrudzenia materaca,

Uszkodzenia mechanicznego spowodowanego przez użytkownika,

Wady powstałej w wyniku nieodpowiedniego czyszczenia, konserwacji i przechowywania materaca,

Uszkodzenia powstałego w przypadku źle dobranego stelaża.

Należy pamiętać iż elementy składowe materaca wraz z czasem ulegają naturalnemu procesowi zużycia. Odkształcenia materaca do 3 cm w głąb materaca nie wpływają na jego jakość. Podstawą do reklamacji lub zwrotu produktu zawsze jest dowód zakupu (paragon lub faktura vat). W przypadku jego braku reklamacja nie będzie rozpatrywana. 

 

gwarancja sensit


Nasze materace są wykonane z komponentów bezpiecznych dla zdrowia człowieka. Do połączenia warstw materaca wykorzystywany jest ekologiczny klej wodny. Po dostawie produktu może się jednak okazać iż materac wydziela nieprzyjemny zapach produkcyjny. Należy pamiętać iż jest to produkt nowy i zapach ulotni się po rozpakowaniu materaca z folii po kilku dniach. Pomóc w zniwelowaniu zapachu może pomóc wietrzenie materaca. Nie jest to wada produktu i zapach nie będzie utrzymywał się na stałe. 


gwarancja sensit


Materace Sensit są transportowane w formie zrolowanej, a dodatkowo wypełniające je powietrze zostało usunięte próżniowo. Z tego też względu otrzymując przesyłkę możemy się zdziwić iż materac ma tak mały wymiar i zajmuje mało miejsca. Jest to całkowicie normalne. Materac po rozpakowaniu powraca do prawidłowej postaci w ciągu 24 h, w tym czasie nie należy go użytkować ani obciążać. Wymiar materaca może się nieco różnić jednak nie więcej niż +/- 2 cm. Nie wpływa to na jakość materaca i dopasowanie do wymiaru ramy łóżka. 

gwarancja sensit


Aby zagwarantować 100% zadowolenie naszych klientów oferujemy bezpłatną możliwość testowania materaca przez okres 30 dni od dostawy towaru. W tym terminie można materac użytkować i sprawdzić czy Nas satysfakcjonuje. Jeśli produkt nie spełnia oczekiwań należy zgłosić chęć zwrotu poprzez formularz zwrotu dostępny w zakładce ‘kontakt’ .link do zakładki Producent nadaje kuriera, który odbiera zwracany materac od klienta. Klient ma w obowiązku zapakować materac i przygotować go do transportu w taki sposób by zabezpieczyć go przed uszkodzeniem i zabrudzeniem. Materace, które zostaną uszkodzone mechanicznie lub będą zabrudzone nie podlegają zwrotowi. Zwrot środków na konto klienta następuje w terminie 14 dni od otrzymania produktu wraz z dowodem zakupu i formularzem zwrotu. 


Jeśli zauważymy niepokojącą nas wadę materaca w pierwszej kolejności należy wysłać zgłoszenie reklamacyjne elektronicznie poprzez formularz dostępny w zakładce ‘kontakt’ .link do zakładki W formularzu następuje podanie danych klienta oraz opisanie wady materaca. Istnieje możliwość dołączenia zdjęć uszkodzeń, które mogą przyspieszyć czas rozpatrywania reklamacji. Kolejnym krokiem jest wysłanie listem poleconym formularza reklamacyjnego z odręcznym podpisem, dowodu zakupu oraz karty gwarancyjnej na adres: Frankhauer S.C. Perzów 13-14, 63-642 Perzów.  Producent w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji ma obowiązek poinformowania klienta o dalszym postępowaniu- działania mające na celu usunięcie wady lub pismo odrzucające reklamację jako bezpodstawną. Jeśli konieczne są oględziny materaca w siedzibie producenta materac jest odbierany od klienta i transportowany do producenta na jego koszt. W gestii klienta leży przygotowanie materaca do transportu, czyli jego zapakowanie i zabezpieczenie przed ewentualnymi uszkodzeniami. W ramach reklamacji bezpłatnie są usuwane usterki materaca, bądź w przypadku gdy jest to niemożliwe materac zostaje wymieniony na nowy wolny od wad. Wymiana lub naprawa materaca nie wydłuża gwarancji na zakupiony towar.